Klantenservice

Wij helpen je graag bij de organisatie van je feestje, groot of klein. Heb je vragen? Wij zijn dagelijks telefonisch en per email bereikbaar om al je vragen te beantwoorden. Neem gerust contact met ons op.

 

Reserveren kan dat via de website?

Onze website is zo ingericht dat je makkelijk en snel producten online kunt reserveren. Je plaatst eenvoudig de producten die je wilt bestellen in de winkelwagen. Bij het afronden van je bestelling wordt direct de beschikbaarheid weergegeven. Wanneer het gewenste product niet gegarandeerd leverbaar is wordt je bestelling automatisch omgezet in een aanvraag of wordt een alternatief aangeboden. Liever eerst een offerte ontvangen? Ook dit is mogelijk! In dit geval verzoeken wij je vriendelijk de aanvraag zo compleet mogelijk per email naar ons te versturen.

Welke betaalopties kan ik kiezen voor een online bestelling?

Wanneer je een bestelling plaatst via onze website kun je bij het afronden veilig betalen met IDEAL. Kies je ervoor om niet direct bij het maken van de reservering te betalen? Dan ontvangt u enkele dagen voor levering een factuur van ons. Hierop staat tevens een iDeal link om de factuur te betalen, of dit kan per pin bij aflvering. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Uiteraard is het mogelijk om je bestelling te wijzigen. U kunt gemakkelijk op uw email bevestiging reageren met uw verzoekt tot wijziging. Indien de huurdatum binnen 48 uur plaatsvindt, verzoeken wij u telefonisch met ons contact op te nemen. 
Zo kunnen wij uw wijzing snel en op de juiste manier verwerken. 

Er is schade, en nu?

Onze springkussens en attracties worden na iedere verhuring schoongemaakt en gecontroleerd volgens een streng onderhoudsprotocol. Hiermee garanderen wij dat onze materialen in absolute top conditie zijn wanneer deze door jou worden gehuurd. Het kan echter altijd voorkomen dat we iets over het hoofd hebben gezien. Neem in dit geval altijd direct contact met ons op te nemen om de geconstateerde schade te melden. Wij zullen er direct alles aan doen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Denk hierbij aan het repareren van de gehuurde attractie op locatie of het leveren van een vervangend product. Let op: indien je geen contact met ons opneemt kunnen wij het probleem ook niet oplossen. Gebreken die pas achteraf worden gemeld, worden behandeld als ontstane schade gedurende de huurperiode en vallen onder je eigen aansprakelijkheid.

Is er schade ontstaan tijdens de huurperiode? Neem dan direct contact met ons op!

Heeft u andere vragen? We helpen u graag!

U kunt ons telefonisch bereiken op 06-15831400 of per mail op info@koningskidsparty.nl.